äntligen helg!

Godmorgon! Sitter i skolan vid skolans super sega bärbara datorer, eller ja super sega är dom väl inte men det tar ett tag att starta upp vissa saker. Just nu leter vi efter fakta om konflikten i Gaza, vi ska skriva ett enormt arbete om detta i religion b, ganska intressant, jag tycker faktiskt om religion, det är något av de roligaste i trean, sorgligt... det talar ju om hur roligt allt annat är.

Idag efter mitt informativa tal i retorik ska jag klippa mig och nu är den stora frågan om det blir lugg eller inte? Jag vet faktiskt inte, suck... kan någon bara skänka mig gåvan från ovan att aldrig behöva tveka!

Ikväll kommer det iallfall att bli super duper mysigt, jag längtar som tusan. Jag och tamara ska supa, ingen annan, hallelujah!!


Ska jag åka till Åre på sportlovet eller inte, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah beslutsångest!

Kommentarer
Postat av: joss

VILL OCKSÅ, TAKE ME WITH YOU :(

2009-02-13 @ 16:41:42
URL: http://tjussefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0