Lycka är en dag i soffan ibland

Idag har det varit en riktigt sån där dag som jag älskar. Det innebär att jag bara ligger i soffan och myser med mitt täcke framför datorn och tvn. Jag älskar det... att titta påalla serier och filmer på tv, leta kläder på datorn, beställa hem lite saker, söka på interessanta personer och kolla in deras kläder, filosofera lite och läsa bloggar, underbart! I natt ska jag kolla på Oscarsgalan, den infaller ju perfekt på ett lov i år! Det bästa är alltid röda mattan, alla vackra kvinnor i deras vackra klänningar, jag bara älskar det. Så jag har laddat upp med morötter och dip med lite små godisar (det är ju lov).

Nu ska jag se yra avsnitt av gossip girl som jag har lyckats missa, hur har det gått till? Jag har dessutom lyckats missa två avsnitt av 90210 och en massa massa avsnitt av One tree hill, jag förstår ingenting...


Kommentarer
Postat av: m

Ha en mumsig vecka nu tild. vi syns på lördag igen! :)

2009-02-23 @ 00:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0