tokiga tankar

Gud vad jag längtar till studenten!!! Det är nästan så jag måste räkna hur många dagar det är kvar, jag är i desperat behov av att få ta studenten innan jag gräver ner mig i ett hål och ber någon arg och bitter människa kanske lika bitter som jag (på skolan) fylla hålet... Sass? Varför ska allt vara så svårt jämt för! Varför ska allt jämt komma när man inte har någon energi alls.. jag förstår inte.. och vart är allt det roliga som alla pratat om kommer sista terminen i gymnasiet.. jag har inte sett skymten av roligheter (min klasskamrater, men dem har ju funnits där i två år nu).. Jag orkar, orkar, orkar, orkar inte mer..

Gud vad jag känner mig bitter, men ibland blir det så här bara.. Det kan vara så här idag, imorgon kanske det inte alls känns likadant.. det är konstigt det där. Imorgon är en ny dag och jag ber för att den dagen har något bättre att bjuda på, annars längtar jag till helgen och de helger och lov jag har framför mig för så här långt bjuder de iallfall på en massa roligheter, korstecknet för det, det kanske finns en Gud efter allt!

(Jag kommer till helvetet ändå så varför ska jag bry mig om det finns en Gud eller ej, han lär ändå inte belöna mig)


Kommentarer
Postat av: S

det blir bättre hjärtat, du är alltid välkommen nere hos oss! :) <3

2009-01-21 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0