Party people

Nu har jag varit sådär bedrövlig med bloggandet den här veckan men jag får faktiskt lov att skylla på att jag varit grymt upptagen! I fredags var jag ute och åt med mamma, uffe, Alva & Henrik, det var super mysigt och sen åkte vi hem och bara chillade hela kvällen eftersom jag skulle infinna mig i skolan 08.20 dagen efter för Högskoleprovet.

Högskoleprovet var jätte tufft, tröttsamt och ja sa jag tröttsamt? Efter åtta timmar i skolan bestämde jag mig för att åka hem och vila en stund innan jag skulle iväg igen men inte blev det så istället hoppade jag runt och provade kläder en evighet och tog en lång dusch jag förtjänat väl! Åkte till Jess runt klockan åtta och drack, jag behövde knappt dricka någonting med tanke på att jag knappt ätit något inte heller sovit ordentligt och var helt slut i hela kroppen, typiskt mig så gav jag mig inte för det utan jag drack bara mer och mer och mer och så in i dimman och igår var dimman djup. Kom till Mickans fest super kalas och hade jätte trevligt hela kvällen även om det är svart många gånger! Imorse vaknade jag dock med blåmärken på hela knäna, trasiga kläder och nackspärr, jag tog mig visst några dyk igår.

Sov halva dagen innan jag gick upp och låg i soffan, drog sedan och åt en sallad på Arena. Åkte sen till ishallen för en ruskigt spännande avgörande hockeymatch träffade en hel del väldigt slitna vänner där uppe som precis som jag hade ont på diverse olika ställen, gud vad vi skrattade när vi tänkte tillbaka på kvällen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0