Uttorkad

Idag har jag varit ledig så tanken var att jag skulle gå upp tidigt och plugga hela dagen, vad tror ni hände? Jag sov för länge för jag hade glömt ställa om min klocka på mobilen + att jag bestämde mig för att sova till tio istället för till nio och ja då blev ju klockan konstigt nog elva innan jag kom upp? SATAN.

När jag väl gick upp höll jag på att svimma hela jorden snurrade kändes det som och jag gick runt som jag var full, kunde inte stå på benen. Trodde det berodde på att jag reste mig upp för fort men jag yrar fortfarande och det har varit så här hela dagen, jag drar enkelt slutsatsen att förra veckan bestod av stress till max och helgen bestod av stress, nästan ingen mat, ännu mer stress, ingen sömn och sist men inte minst ingen dryck alls knappt förutom sprit som torkar ut kroppen. Men nu ska jag trotsa yrheten och plugga.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0