16.31 I feel proud

Endast denna vecka: MVG i Svenska C, Projektarbete, Grafisk Kommunikation, Religion A & Religion B. Nu undrar jag vart vingarna bär, ibland får man vara stolt, jag är stolt.

För första gången på tre år är jag inte stressad, känner ingen press eller den minst nervositet, för första gången under tre år infinner sig ett lugn i min kropp, det är ödet som bestämmer. Jag har gjort allt jag kunnat, mer har aldrig någonsin varit möjligt för en människa, vart framtiden tar mig spelar inte så stor roll, för jag vet att jag kan och att det kommer att bli riktigt jävla bra. Jag är inte osäker längre, jag är säkrare än någonsin, på mig själv och min kapacitet, jag kan, jag vill och jag kommer att lyckas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0