Lyckan är oändlig

Åh nya ELLE har minsann kommit i brevlådan idag, tror ni jag blev nå lycklig? JA! Så nu ska jag hoppa ner i soffan och läsa tidningen från pärm till pärm efter det ska jag åka till Haninge med Henkan och lämna min klocka (läs, igen) och köpa en påskpresent, sen ska jag nog köpa lite påskgodis till mormor också, ska åka förbi Maxi och handla där har jag tänkt så får jag kanske krama på Stina på samma gång om hon är där då. Men nu ska jag sätta på musik på spotify en lista som heter "random by Marcus Hellman" skit löjlig musik men man blir glad av den musiken och så ska jag såklart läsa min tidning. PUSS!


Titta va fint omslaget är förresten, vårkänslor till max! Prenumerant omslagen är alltid så fina och jag blir inspirerad bara av att titta på omslaget denna gång, det måste ju betyda något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0