Dear Diary!

Namn:Matilda Linnea Strandberg

Kallas för: Tilda, Tillan

Stjärntecken: Vattuman

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Jag har fem hål i öronen, tror dock de tre utöver "de vanliga" vuxit igen

Tatueringar: Ett hjärta på handleden

Längd: 1.69

Skostorlek: 37

Hårfärg: Färgat mörkbrunt, vet dock inte min riktiga färg men den går åt det ljusare bruna hållet

Fräknar: Lite grann, men främst på sommaren då dyker dem upp på näsan

Motto: "Never let the fear of striking keep you from playing the game"

Kär? Väldigt!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag skulle vilja bo med alla jag älskar där det är varmare!

Tycker du att du är attraktiv? On a good day, ibland.

Dricker du? Ja det gör jag, allt möjligt och för mycket när jag väl dricker!

Röker du? Absolut inte

Vilket schampo använder du? Tresseme's shampo och balsam och en inpackning från Redkeen

Vilken parfym använder du? Versace - Dark Crystal och Marc Jacobs - Daisy

Vad är du rädd för? Döden

Gillar du att tvätta? Nej, att tvätta är faktiskt inte alls speciellt roligt!

Gillar du berg- och dalbanor? Älskar!

Senaste…

Filmen du hyrde? 2012

Filmen du köpte? Har inte köpt någon film på evigheter men köpte Gossip Girl säsong två runt jul

Låten du hörde: Ingen aning

Låten du laddade ner? Kommer absolut inte ihåg

Personen du ringde? Henkan

Personen som ringde dig? Stina

TV-program du såg? Solsidan

Person du tänkte på? Henkisen

Favorit…

Låt: Otroligt svårt, kanske Bed of Roses av Bon Jovi

Sak att göra: Umgås med vänner och familj

Sport: Jag älskar att titta på Hockey!

Dryck: Cola light

Kläder: Klänning

Film: The Notebook

Bil: Range Rove Supercharged

Serie: Gossip Girl

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Många gånger

Gråtit över en flicka? Nej inte på det sättet

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej absolut inte

Träffat någon från internet IRL? Skulle aldrig falla mig in!

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? En gång

Hjärtan brustet på grund av dig? Två tror jag, men vad vet jag?

Tjejer du kysst? No comments

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Många, mest Mickis.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger har man väl varit med i NP

Senaste…

Boken du läste? Elsas mode

Personen du fick e-mail av? Carina Johansson

Personen du fick brev av? Inte fått brev på väldigt länge

Personen du fick sms av? Johan Garpsäter

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I julas

Saken du köpte? Ett par skor och mat

Vad har du gjort idag? Legat i soffan, dammsugit, läst och ätit godis, det är sista påskdagen så vi myser.

Brukar du svära mycket? Lite väl mycket, hoppar grodor hela tiden

När stiger du upp på morgonen? Det är väldigt olika beroende på schemat men mellan 06.45-10.00

Vad har du på dig? Leggins, ring och en oversized t-shirt

Vad ska du göra ikväll? Jag ska till mormor på middag om en halvtimme och sen hem och äta morötter och dippa framför Johan Falk som går på tv ikväll

Vad är du allergisk mot? Hmm inget direkt sånt där, lite laktos känslig och så är jag allergisk mot tråkiga människor

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? Efter jag plattat/lockat håret så det ska ligga kvar

Kan du stå på händer? Länge sedan jag provade, vänta.... Svar: Nej

Håkan Hellström eller The Ark? Usch ingen av dem

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Japp!

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Jag var väldigt glad igår!

Vad dansar du till? Allt som jag känner igen

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad och en stad 40 minuter från min hemstad

Göteborg är… ? Väldigt Vackert

Kan du sjunga? Haha ibland

Spaghetti eller makaroner? Kan inte välja, båda kanske

Land du vill besöka? Oj det är en hel del länder.. Syd Afrika, Thailand, Japan, Australien.. I USA är det mest platser.. Hawaii, Las Vegas, Miami, Los Angeles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0