Change of plans

Blev inge bio ikväll, de var synd. Gick istället en sväng med Agnes och efter halva vägen började det ösa ner regn, om vi blev blöta? Svar ja. Efter promenaden kunde jag vrida ur mina jeans, verkligen härligt. Så jag gick in och bytte kläder och sprang sedan över till Joppe och käkade middag, pung pasta, inga kommentarer! Nu ligger jag hemma och degar, rätt skönt men jag börjar faktiskt att bli rastlös av all ledighet. Nästa vecka händer det tack och lov massa med saker, skola, jobb en dag, babys birthday, kräftskiva osv, iallafall något att se fram mot. I morgon tänkte jag åka hem till Tamara och hjälpa henne att packa ihop sitt liv och bara mysa eftersom hon åker på måndag. Jag pratade precis med Mackan också och vi bestämde att vi ska försöka styra upp något i morgon kväll, vad vet jag inte men något kul kommer vi nog på, det är inte allt för ofta hockeygrabbsen är spel lediga så man får ta till vara på stunderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0