12 februari

Jag borde sova, men om det är något jag inte kan i natt så är det sova, jag mår illa och har ont i magen, ibland när jag är orolig och stressad då blir det så. Idag var jag i skolan, sen åkte jag hem och sov.. efter det så kom Stina och Ellen och plockade upp mig och vi åkte och åt Thaimat och Sushi. Jag fick ännu en fin present av dom! En telefon klacksko. Ni vet en telefon som man har i vägguttaget med sladd i form av en klacksko, skit ball men nu blev jag osäker på om vi har uttag, trodde ju vi hade det!?

I morgon ska jag iallafall ta sovmorgon, sen kommer pappa hit och fikar och pratar lite, skönt att ha någon som honom som jag kan lita på 110% i jobbiga situationer. Efter det plockar min morbrors sambo upp mig för lunch och sen möter vi upp min morbror och åker hem till morfar, fy fasen vad tufft detta kommer bli, men jag biter ihop och gör det bästa av situationen, det är allt jag kan göra.

Kommentarer
Postat av: jess

de gör ont i mig att vara så långt borta när du inte mår bra..

jag tänker på dig gumman <3 love you!!

2010-02-12 @ 05:41:02
URL: http://jessintheapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0