Sjuk!

Jag har inte alls mått bra den senaste tiden, varit trött, haft ont i magen och mått illa. Häromdagen fick jag så fruktansvärt ont runt njurarna och neråt, förstod direkt att det var en urinvägsinfektion jag dragit på mig som jag gått med riktigt länge. Var på sjukhuset och fick skäll igår och fick starkt penicilin utskrivet eftersom det är en elak infektion som jag gått med länge! Hon skulle skicka iväg mina provsvar nu då hon misstänker att det är något annat som spökar eftersom jag får urinvägsinfektion jämt och alltid haft det så. Denna gång ska vi alltså följa upp den här skiten, det känns skönt. Var så trött igår att jag höll på att somna stående, hade feber också, vilket jag även har idag. Så jag la mig och sov när vi kom från sjukan, somnade halv sex, vaknade lite till och från... somnade sedan halv nio och sov fram till halv elva imorse.. jag har alltså sovit typ 16 timmar och är ändå trött och skulle kunna somna nu direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0