Dagens uppdatering

Vaknade runt 9 imorse och tåg halv elva tåget in till stan för att lämna tillbaka skolböcker och låna nya, hittade dock bara en som jag skulle ha men det får duga tills jag kan ge mig ut på jakt igen nästa vecka. Efter böckerna hann jag inte så mycket mer, vilket var min tanke. Tog tunnelbanan till Farsta och där gick jag till H&M och köpte toffsar, hårspännen och strumpor medan jag väntade på Stina. När jag var klar mötte jag upp Stina på en affär sen satte vi oss i den fina hyrbilen och så skjutsade Stina hem mig. Vi hann gå igenom en hel del kul och mindre kul saker.. verkar som vi båda känner lite samma sak för en sak just nu, jobbigt.. men skönt att veta att man inte är ensam! Ikväll har det pratats om utgång, en lugn och stillsam sådan.. mest bara för att få komma ut, träffa folk och umgås, inte ens alkohol är involverat ikväll. Vi får se hur det blir med den saken men det vore iallafall sjukt trevligt. Nu MÅSTE jag sätta igång med pluggandet, det är fruktansvärt mycket plugg just nu. Blir nog klar lagom till det är dags att laga middag, sen blir det let's dance och plugg och sen hoppas jag på utgång! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0