LoVe

Jag har köpt en ny väska idag, ibland går det av bara farten. Jag hade velat gå in i butiken själv och känt och klämt men istället dimper den ner hemma hos mig om ca 7 dagar nu, fasen vad fin den är. Den är stor, brunt skinn, ljusa läder remmar som med åren mörknar, den passar min vardag och för att inte tala om så är det väskan jag fram och tillbaka i ett par år nu sparat till, iiihhh ahhh gahh "I'm in love!" Tur att det blev New York pengar kvar, annars hade jag aldrig haft samvete att köpa den men nu är det gjort. Kärlek, kärlek, kärlek... nu ångrar jag mig inte det minsta, inte en krona ångrar jag, väl investerade pengar. Dessutom har jag ju inte shoppat NÅGONTING den här månaden, förutom mat dvs och inte kommer det bli så mycket annat denna månad heller, jag jobbar ju resten av månaden! Ser det som en liten sommarpresent till mig själv för att jag jobbar hela sommaren.... Hör ni hur mycket jag gnatar? Hur mycket jag vill säga att det är okej? Jag behöver inte, det är mer än okej, jag är ju kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0