Sköna fredag!

Är så fruktansvärt trött hela dagarna, huvudvärk får jag titt som tätt också! Igår spenderade jag kvällen med att betala räkningar och planera julklappar och idag så åkte jag och Jessica till Haninge för att shoppa kläder och lite julklappar. Jag köpte två julklappar och har sedan tidigare fixat två, så otroligt skönt att vara ute i god tid.. Henkan är inte så jätte bra på att fixa julklappar så i regel brukar jag fixa hans också och ja det blir ju en del! Köpte också en röd kavaj som jag tänkte ha nu i juletider, älskar kavajer och ja denna blev nog min nionde eller tionde.

Ikväll har jag börjat hänga upp adventsljusstakarna, börjat med hemtentan och legat i soffan och druckit julmust framför filmer, så mysigt och skönt, precis vad jag kände för. Tänkte fortsätta med det ett par timmar till innan det blir sova. I morgon ska jag hänga upp resten av adventsstakarna och göra julfint, sen blir det med största sannolikhet partaj!

Kommentarer
Postat av: Heffa

Hejsan! min fråga är vad det är för kod till snöflingorna som faller ner på din blogg :)

2010-11-27 @ 14:12:04
URL: http://heffffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0