"Lilla" lillasyster sex år!

Idag fyller min minsta lillasyster sex år! Det känns som det var ett-två år sen som vi satt där på Mc Donalds i Södertälje och mamma berättade att hon väntade Alva. Jag kommer ihåg hur exhalterad jag var då, hur spänd jag var över att få ett till syskon, jag trodde ju aldrig som fjorton åring att jag skulle få ett syskon till. Jag minns hur jag önskade att jag skulle få en lillebror, en lillebror att busa och bråkas med och skjutsa till hockey och fotbollsträningar men så kom du lillasyster, den 31:a oktober 2004 och du var världens absolut sötaste unge och sen den dagen har jag aldrig tänkt tanken på att byta dig mot en lillebror. Du kommer alltid att vara vår lilla bebis, på gott och ont. Jag har så svårt att förstå att du faktiskt är sex år gammal.. att du börjat i skolan och att du är stor nog att faktiskt vilja bestämma själv vad du klär på dig om dagarna. Vi älskar dig så otroligt mycket och jag kommer att finnas vid din sida så länge jag andas, blod är tjockare än vatten. Grattis Alvisen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0