Sug söndag

Efter en seg och trött kväll igår drog de sovandes grabbarna hem runt två tiden, hem för att fortsätta sova dvs. Vaknade och kände mig bakis igår fast jag inte drack en droppe igår, åh så segt. Åkte och åt pizza med grabbarna grus och sen gick jag med sandro och marcus och "spelade" tv-spel en liten stund. Sandro skjutsade hem mig sen och sen dess har jag tittat på tv och plockat undan från igår.. när tre grabbar äter och hänger här en hel kväll så blir det stökigare än när jag har tio tjejer på besök... män...

Imorgon och på tisdag ska jag jobba... ska göra ett gäng undersökningar, tänkte försöka beta av hälften imorgon och den andra hälften på tisdag. Nu ska jag åka till pappa på kalas, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0