Min hörna!

Jag behöver ett skrivbord, ASAP! Jag har helt sjukt mycket böcker, pärmar, papper och framförallt så behöver jag en plats där jag kan sitta och plugga ifred men framförallt behöver jag ha en plats dit jag kan stänga dörren och få vara ifred. Den stora frågan är bara vart fasen jag ska få plats med ett litet skrivbord.. Förhoppningsvis kommer vi på någon bra lösning i sovrummet, garderoben i sovrummet ska så småningom slängas ut och grejerna ska in i den snart färdiga klädkammaren och byrån ska slängas ut och tv'n upp på väggen. Helst ska vi göra allt detta i morgon om någon frågar mig men de går tydligen inte riktigt till så hälsar Henkan. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0