I'm back

I mitt huvud är det redan höst, så vad säger vi?! Är det kanske dags att kicka igång den här bloggen efter sommarens break. Just nu i mitt liv händer det så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Sedan i tisdags är jag ledig från allt vad jobb och skola heter och jag håller fullkomligen på att dö av tristress. Städa orkar jag inte göra mer och alla filmer jag vill se har jag sett. Träningen ska jag komma igång med igen men det blir nästa veckas projekt, den här veckan försöker jag njuta av att slippa livets alla måsten, hur det nu går.. Igår firades Jessica av med trerätters middag, mindre fail men kul var det! Idag skjutsa jag henne till Arlanda på morgonkvisten och hängde med henne där en stund, en frukost och en smoothie senare åkte jag hem, gjorde ärenden och åkte hem och sooooov. Skolan börjar inte fören om elva dagar vilket känns långt bort just nu! Jag är ju så "uttråkad" ?!

#Har återupptagit mitt twittrande igen, satsar på att bli den nya Gaga med tolv miljoner följare eller kanske nästa Justin Bieber? Skämt och sido, Twitter är skit kul igen: http://twitter.com/#!/tildastrandberg
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
#Min nya obsession är Instagram! Alla som har Iphone borde genast ladda ner Instagram, det är oerhört beroende framkallande och extremt roligt, den är dessutom gratis: tildalinnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0