What If I never met you?

Nu har det återigen gått ett par dagar sedan jag bloggande! Igår spenderade jag dagen i Stockholm med Mickan, efter att jag varit i skolan dvs. Vi shoppade och fikade på Riche, gick på LV och kollade på "min" plånbok, ooh sweet dreams! Blev bara ett köp av en tröja dock. När jag kom hem åt vi sushi och sen kom Stina och Jessica över. Vi åt massa gott och drack vin till sent på natten. Stinen sov kvar på soffan, imorse åkte hon till jobbet och jag blev upplockad av Jessica och Sandra och vi åkte mot IKEA. Shoppade massa saker till något som ännu är en liten hemlighet och jag och sandra var hårda och bara propsade, mot jessicas vilja! Efter många timmar på shoppande fot så kom jag hem, slappade lite, packade upp lite nya inköp, agerade taxi och handlade lite. Jessica kom över och är fortfarande här. Vi myser just nu i soffan med våra favoriter, Carrie, Samantha, Mirande och Charlotte. Detta med våra andra vänner, Göran, Anders & Ove (vinet). Imorgon ska jag plugga precis hela dagen, urk.
Du och jag, du och jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0