Ta dig i kragen för fasen!

Jag har bestämt mig för att trotsa både kylan och halkan och ge mig ut på en rejäl powerwalk i mina nya skor jag fick i present! Mår illa av tanken på hur otroligt mycket skit det stoppats i våra magar den senaste tiden och hur otroligt lite vi faktiskt gjort i träningsväg. Och vädret är väl knappast en ursäkt för detta beteende så nu är det bara att trotsa skiten och stå för att man syndat! Efter powerwalken måste jag både plugga och städa och så har jag lovat Jessica att baka bullar med henne så dagen kommer att vara minst sagt fullspäckad! Men för att hinna allt måste jag sätta fart, toodles!

PS! Om jag inte är tillbaka innan skymning är ligger jag på Ringvägen med alla ben brutna och skriker "just my luck". DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0