Sommarens bästa vecka, slut!

Måndag igen! En arbetsvecka kvar sen väntar en vecka ledighet och sen återstår bara tre veckors arbete, sen är sommaren mer eller mindre slut känns det som... Helgen spenderades med skärgårdsbesök och inflyttningsfest. Lördagen bestod av skärgårdsbesök med mina absolut bästa vänner och delar av familjen, vi badade, åt massa mat, drack lite vi och åkte vattenskoter. Åkte sen hem och gjorde oss i ordning och åkte till Marcus för inflyttninsfest. Stapplade hem någon gång mitt i sommarnatten... Igår var jag helt förstörd, slut som artist, låg och tittade rakt upp i taket mer eller mindre hela dagen, innan vi gick till bästa grannarna och åt tacos!

En hästvecka på jobbet väntar, jobb mån - söndag med undantag för torsdag som är ledig dag. På tisdag blir det biokväll med tjejerna, mys! Min kamerasladd har föresten försvunnit, måste köpa ny, därför har jag inga bilder att bjuda på, alls :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0