Fantastiskt är ordet!

Jag går runt och myser konstant nuförtiden. Sommaren innebär så mycket glädje. Jag kan ärligt talat inte komma ihåg senast som jag stod framför spisen ensam och lagade tråkig husmanskost med allt som hör därtill. Det har ersatts med grillning, mat på jobbet, matlagning med vänner och att ibland unna sig att gå ut och äta i värmen! Jag är så otroligt glad över sommaren, jag är inte ledig, jobbar hårt men på kvällarna njuter jag av sommaren till fullo, fantastiskt är bara förnamnet! Jag har världens finaste vänner, världens bästa familj, världens bästa sambo och grannar som är fantastiska, som vi planerar en "one of a kind" resa tillsammans med!

Här kommer lite sommarbilder, från det som gått av sommaren 2011... more to come;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0