Sommar känslor!

Internet på min dator fungerar inte alls så bloggandet har därför varit dåligt de senaste dagarna. Kom hem från New York i tisdags kväll och efter det har allt gått i ett. Tvingade mig själv att vara uppe sent i tisdags så att tidsomställningen inte skulle vara allt för hemsk. Spenderade kvällen med mic och jess, de fick presenter och vi tittade på min shopping som jag gjort. Vaknade trött som tusan på onsdagen och mötte mic och jess på systemet när dom öppna, åkte sen och handla och sen hem, stressade och packade upp lite samtidigt som jag gjorde mig i ordning för att åka och kolla på studentutspringet. Lyckliga fina studenter, åh jag blir så varm i hjärtat. Delade ut lite kramar till några finisar och åkte sen till centrum och kolla på flakåkandet, jag vill också, igen! Handlade mat med Jess och agerade lite taxi innan vi drack vin i solen och gjorde oss i ordning med mic och elsa. Utgång stod på schemat och visst blev det en rejäl sådan! Vinglade hemåt i soluppgången med jess, denice, john och robin och vi käkade korv på balkongen innan alla ramlade hemåt och "familjen" blev kvar. Vaknade efter fyra timmars sömn och mådde skit, som ett roadkill typ eller som någon som blivit överkörd av tåget... jäkla tidsomställning. Åt frukost och somna sen i soffan med jessica framför "Änglagård 3". Har sen busat med hunden, ätit våfflor hos pappa och tittat på film och slappat. Imorgon är det fredag och jag ska träffa en barndomskompis för lunch/fika och sen umgås med tjejerna. På lördag ere partaj igen, kul! Kan förövrigt inte bjussa på några NYC bilder fören efter imorgon eftersom min dators Internet inte fungerar, men imorgon så! Tills dess håll till godo med dessa;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0