Blessed

Idag har jag överdoserat nässpray i förhoppningen om att slippa ont i bihålorna men nej.. det har inte fungerat. Bestämde mig för att åka hemifrån efter lunch då det är/var sjukstuga hemma hos oss och det fanns liksom inte ro till att plugga vilket var det som behövdes. Kom hem antalet timmar senare och hade då hunnit med att plugga en stund samt en spontanare till gymnasiet, där jag skulle hämta systeryster och istället för att sitta i bilen och vänta gick jag in och ut kom jag inte förens två timmar senare. Pratade minnen och framtid med två fantastiska människor, jag är så glad att få ha haft dessa människor som lärare och idag som vänner. Det är lustigt hur man två år efter studenten kan sitta i lärarrummet (där utvecklingssamtal och handledningen hölls) och dricka kaffe och prata som riktigt bra vänner, jag är så glad över det och tänker att det är precis såhär det borde vara, för alla.
.
Nu tänkte jag sova.. klockan ringer 05.30 om inte den här "pre-förkylningen" blir värre. Godnatt!
Förresten tror ni det är skönt att sova i OnePiece? Jag vill aldrig ta av min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0