OnePiece träsket

Nu har jag och mickis också fallit dit.. Vi har köpt en varsin OnePiece, världens kanske fulaste men skönaste plagg. Dessa ska värma oss i höst när vi pluggar som dårar.. Idag vill jag bara krypa in i den här mysiga grejen min hals gör ont och näsan rinner.. fan jag som inte varit sjuk på ett halv år och nu när skolan börjar, då passar det minsann. Jag ska göra så lite som möjligt idag.. plugga och tvätta ingår dock i det konceptet.. inte bli värre!

När detta bekanta och snygga ansikte (Med ett minst lika fint namn..) modellade just denna OnePiece var valet enkelt, det fick bli en likadan! Matilda S & Matilda S i likadana OnePiece, den hade blivit en tuffis för dagisfröknar och lärare att försöka knäcka!
OnePiece hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0