Pretty Little Liars

Urk! Jag mår inte alls på topp idag... Det är den tiden på månaden nu och jag känner mig dessutom inte helt kry i övrigt heller, snorar och har mig. Idag har jag inte kommit längre än inom lägenhetens väggar, tur att de var min lediga dag idag för jag är så yr i huvudet att jag inte vågar gå längre än till köket.. Världen snurrar och bokstäverna i det här inlägget rör sig framåt och bakåt som vågor. Passar på att tvätta lite här hemma, annars försöker jag bara ta det väldigt lugnt och det gör jag genom att kika på "Pretty Little Liars" så sjukt bra serie! Jag är glad att jag inte börjat titta på serien tidigare för de betyder att jag har en och en halv säsong att titta på innan jag är ifatt, åh så många timmars tittande! Serien är iallafall riktigt bra och nu skulle jag vilja läsa böckerna också .. MEN min hög med böcker att läsa är enorm så jag borde nog inte skaffa fler böcker till den högen.. Jag älskar att läsa men är rätt dålig på att ta mig tid till att göra det, jag brukar vänta till filmen kommer, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0