Birka here we come

Nu sitter jag här alldeless för sent, min feber har gått upp och ner hela kvällen men nu är den tillbaka på 38,4 så nu är det dags att gå och sova. Imorgon bär det av till Birka, först tåg sen båt en och en halv timma och det ska både bli kallt och dåligt väder, jag har känt mig mer motiverad om jag säger så, det är så jag önskar att min klocka inte ringer imorgon. Jag tänker iallafall inte åka till Birka om Tamara inte hoppar på näst sista vagnen imorgon, då strejkar jag och åker hem direkt. Vi ska ialalfall äta våra kycklingsallader som vi fixat imorgon och mysa om vi kommer till Birka, vi har bestämt att vi ska göra det bästa av situationen. Jag gillar den tjejen skarpt!

Sovdags (längtar redan efter min sallad imorgon då jag är hungirg just nu)
Godtnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0