lördag - söndag

Jag har haft en toppenbra helg, en av dem absolut bästa på länge! I fredags var jag på kräftskiva vilkt jag berättade om och igår var det tjugo års fest och fest hos adde. Ja vad ska man säga om igår ? Det var himla mysigt, trevligt, roligt och ja allt possetivt som går att säga om två fester. Tjugo års festen vilken jag drog från tidigt var mysigt och det var trevligt att umgås med folk som det var länge sedan man var med, var trevbligt att sitta utomhus och dricka och prata mitt på blanka dagen. Drog vid halv åtta till Adde (tack för skjutsen fredrik) eller först till Charlie som var spårlöst försvunnen när jag kom dit (stod i duschen) sen hem till adde. Var där väldigt länge och det hann hända en del roliga saker som vanligt men senare flyttade vi hem till Suppe och sedan runt 2-3 förflyttade jag, charlie och krille oss hem till charlies kök efter att ha suttit och huttrat vid bussen. vi kollade mjölkpaketets teckenspråk inann det var sov dags, jag måste somnat direkt för jag minns knappt att jag gått och lagt mig.

Vaknade imorse av att Matte skrek hejdå och sen var dagen igång. Låg i sängen länge, åkte till nynäs och åt, tillbka till sorunda, somnade... Vaknade kollade lite shrek och sport och sen hem med bussen och på bussen var Tamara, min nya klasskamrat som jag föresten tycker är en kanon tjej. Ska lägga in bilder från helgen det kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0