Skrik & Panik

Jag kom hem från en promenad med John för en stund sen, känns så skönt att kunna prata av sig med en kille som förstår och som verkligen tar sig tid att lyssna och det gör han, jag gillar våra kvällspromenader och samtal om allt och ingenting. Mitt under våran trevliga promenad ringde mickis och skrek "Tilda du måste komma hem" lite halv dämpat, jag var helt säker på att någon dött, mickis och albin gjort slut, någon varit elak och hon låg hemma och grät och kände att hon själv bara ville försvinna, allt det flög genom mitt huvud innan hon avslöja att klasslistan kommit. Yes min kära klass under de kommande två åren består enbart av tjejer och en kille som antagligen inte blir så långvarig, sämsta schemat och sämsta lärarna men jag och Mic går i samma klass, lät ett tag som mic skulle skriva hot brev till Rektor Hans och hon hade börjat men efter vårat samtal lugna jag ner henne och hon skickade det aldrig, vi har bestämt ossför att de är bäst som det är, vi har ju iallafall varandra.

John undrade vad som hänt eftersom mickis var näst intill hystersik, fick då förklara att mickis är ett kontrollfreak, som ska bestämma allt med listor och sånt här själv, och att sådant här är extremt viktigt för henne. Hon blir hysterisk när hon inte är nöjd och inte kan göra något åt det. Vi skrattade lite åt det, älskade Mic tack för att du ska förgylla två år till med mig!

Nu ska jag snart hoppa  i säng, imorgon är det onsdag, snart, snart, snart.

Kommentarer
Postat av: mickis

hahahhaaha =) folk kommer tro att jag är värsta miffot! (men jag är fortfarande arg)

2007-08-08 @ 01:10:07
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0