Sommaren är kort

Nu är allsången slut för iår, det känns med andra ord som sommaren är slut & skolan börjar ju faktiskt om två veckor så det verkar rimligt. Känns skönt att gå tillbaka till lite mer rutiner eftersom det inte är någon ordning på något i mitt liv just nu, men som jag och mickis sa förut igår så hatar man rutnierna när dem väl kommer igång. Föresten la dem ut våra nya scheman på hemsidan idag, mitt är ett självmord vad är fritid? Äsch det kanske inte är meningen att man ska ha något sådant i tvåan. Ska inte heller gå i samma klass som Mic, bästa vän nu i tvåan, det känns lite tungt efter 11 år i samma klass, hoppas det löser sig. Föresten fixade jag till Mickis design lite fr den var helt hemsk och jag klarade inte av att se den, nu ser det lite bättre ut.

Jag  ska i vilket fall som helst göra det bästa av dem två veckorna som är kvar, hoppas att vädret hjälper till lite. Jag menar jag vill inte att min pepparkaksbränna ska försvinna nu precis innan skolan. Ikväll ska jag titta på film med adde och dem tror jag, men med dem där vet man aldrig, vet inte vad som gäller så jag ska gå och ta reda på det nu. Ikväll ska jag sova hemma framför Sex and the city, me love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0