Att inte hänga med

Igår vart det alldeless lagom av vin och lagom av allt, vi hade trevligt innan det blev ett tvärt slut, men ändå jag älskar er brudar!

Imorse när jag masade mig upp för hockey var jag dödstrött, tror nettan fick ringa 2 ggr innan jag hajjade vad jag höll på med. I ishallen fattade jag ingenting huvudet hängde lixom inte alls med och nettan fick typ trycka huvudet fram och tillbaka på mig för att jag skulel titta dit pucken var. Marie hånade mig för att jag var bakis, och jag antar att jag kanske var det. Vaknade iallafall till i ssita perioden för det var så spännande men somnade direkt efter matchen igen.

Ikväll har jag bara myst pratat en massa skit och spelat spel med familjen Palm jätte mysigt.
Nu ska jag sova imorgon ska jag plugga hela dagen, jätte roligt, elelr hur?

Puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0