Bakis efter två 2,25?

Snart kommer mina kusiner hit, jag tycker de e mysigt att vi firar jul på det här sättet. På julafton med mammas familj och på juldagen med pappas på så sätt får man vara med om det roliga två gånger.
Dessutom kommer min kusin jonas hit, det är inte ofta man träffar honom eller hans sambo jenny, dom bor ju inte här längre.

Bulan ska gå på krogen, som alla andra männisor men inte jag, jag är för liten. Så efter att mina kusiner flytt och tagit med deras respektive ut på krogen så ska jag åka hem till bulan titta på filmer, mysa, sova och bara chilla för det är vad de här dagarna är till för, dessutom är jag helt slut från igår, det känns som jag är bakfull (efter två 2.25 cider) vilket är absolut omöjligt, men trött med huvudvärk kan man nog ha ändå.

Imorgon ska jag åka med linda, thomas och henrik till farsta och på torsdag med syster och kanske mamma till stan. Fullt ös medvetslös, den andra januari bär det också av till Åre, can't wait.

Nu ska jag göra mig i ordning. bye!


Jag vet att bilderna är på 4,5 det är inte jag som svamlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0