Julen 2007

Jag och min bästa vän har samma tankar om julen och likaså som hon ska jag ha en enorm jul när jag flyttar hemifrån (www.visions.blogg.se)

Men trots att vi inte har en sådan jul som hon besrkiver så har vi grymt trevligt ändå, vi spelar spel, äter godis, äter mat, tittar på kalle och öppnar paket. Igår var inget undantag det var väldigt trevligt jag fick jääääätte mycket fina julklappar här kommer några av dem:

Uggs
Mössa
Jacka
Mobil
Diamant halsband
diamant örhängen
armband
klocka
epilator
pengar
presentkort
kläder
parfym
krämer
osv.

Det blev en hel del saker, jag älskar dem allihoppa. Nu ska jag fira jul en andra gång denna gång med mina kusiner sen ska jag kolla på jul filmer och slappa hela kvällen.

God fortsättning, puss och kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0