Min singaporean

Förutom att min hand gör väldigt ont men inte lika ont som lindas det vet jag, den stackaren har spräckt massa blodkärl i handen, mjukskelletes skada, spricka osv, stackren men man får skylla sig själv när man slår in i dörren, har inte min svullnad gått ner imorogn ska jag åka och röntga, för det blev inget idag.

Den här kvällen har jag spenderat med en väldigt kär barndomsvän till mig som jag upplevgt väldigt många extremt roliga stunder med, vi har tittat på massa film, pratat och haft det allmänt trevligt. Det var antagligen väldigt länge sen jag skrattade så mycket, det fanns mycket att skratta åt då det knappt känns som vi hunnits träffats eller pratat sen han kom hem från sina två år utomlands i somras, ja gott folk i somras. Vi pratade antagligen mer när tids skillnaden var 9 timmar och han bodde på andra sidan jorden, men sånt är livet, visst har vi pratat och setts sen i somras men aldrig riktigt suttit ned. Men det är en av mina bästa vänner så det var precis som vanligt iallafall och jag är jäte glad att vi äntligen fick det gjort ikväll prata en massa och uppdatera oss på en massa roligheter, det var dock inte sista gången, så fasen heller.  

Nu ska jag titta på Bones, sen SATC och läsa cosmopolitan innan det är sov dags, bye.
image342
Här är guldgossen för det är precis vad han är & tjejer han är singel. Letar man efter en söt, rolig, kramgo, härlig och antagligen en av de snällaste människorna som finns är han den rätta! Han spelar också handboll, är grymt charmig och extremt bra på wakeboard, känner i att ni är intresserade av denna super härliga kille tveka inte att höra av er till mig, för i slutändan vill jag gärna tro att det är jag som bestämmer hans tjejer ändå!
:D

Kommentarer
Postat av: Greta

Hej. Jo dendära viktor ser riktigt het ut, skulle man kunna gfå hans nummer?.. jag är 34 år och bor i stokholm

2007-12-05 @ 23:31:00
Postat av: Tilda

haha hur vetu att han heter viktor? Jag har inte ens nämnt det, undra vem du kan vara ;) Du kan träda fram!

2007-12-05 @ 23:32:12
Postat av: greta

Google holds all the answers =D

2007-12-05 @ 23:34:23
Postat av: Tilda

JASSÅ jag fattar, du googla på babe! ;)

2007-12-05 @ 23:35:58
Postat av: greta

=O hur kunde du veta det?

2007-12-05 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0