Natt samtal

Månadens rikspucko:

mathias säger:

jävla sopa

mathias säger:

jag var i skolan idag

mathias säger:

och i torsdags

- Tilda, Charlie är bäst! säger:

nehe vare så? jävlar första gångerna sen du åkte från nynäs?

mathias säger:

hahahaha nej

mathias säger:

eller jaha

mathias säger:

ahfan det var det nog
___________________________________________
För att tala om när han åkte så är det över tre veckor sen..

Samtalet fortsatte...

mathias säger:

har du handlat julklapp åt mig än?

- Tilda, Charlie är bäst! säger:

har du åt mig?

mathias säger:

hell no

mathias säger:

jag är fattig student

mathias säger:

har knappt råd med mat
___________________________
Stackars dig mathias, stackars dig!

Sen till det äckligaste... Mathias pratar om att dem supit in overaller.

mathias säger:

luktar skitäckligt

mathias säger:

öl o sprit o raklödder o sån där "lukta-gott-på-toan-när-man-skitit-spray"

- Tilda, Charlie är bäst! säger:

men tvätta mathias!

mathias säger:

man får inte tvätta den! Det är en student grej!

man får slänga in den i dushen, men bara om man själv är i den samtidigt

- Tilda, Charlie är bäst! säger:

du har väll inte på dig den hoppas jag?

mathias säger:

o man får bada med den

mathias säger:

jorå

mathias säger:

eller inte just nu

mathias säger:

men jag kommer att ha den mycket

- Tilda, Charlie är bäst! säger:

kan inte du gå ut med den på telegrafen på annandagen

- Tilda, Charlie är bäst! säger:

folk lär ju dras som flugor till dig

mathias säger:

hahaha jag skulle fan kunna göra de

________________________________
Jaaa.. är jag förvånad, är du förvånad charlie?

 Jag var bara tvungen att visa detta då denna människa är totalt as skön och puckad! nu vet alla som ska plugga på högskolan hur det är, det är en riktig lek. Man gör väldigt lite för väldigt mycket pengar om jag säger så, tack vare mathias vill jag inte gå högskolan eller äta keso igen. Tack och hej godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0