Second of december

På helgerna är jag en riktigt dålig bloggare, ledsen, med tiden bara springer förbi. Idag är det redan första advent, nu börjar det närma sig. I fredag såg jag som allmänt käns Idol jag är en riktigt sucker för det, amanda you go girl!
Efter det var jag i Sorunda och kom hem runt klockan tre, sov inte alls många timmar för sen var det dags att handla julklappar, åkte med bulan. Handlade till mina systrar och sen började jag med mammas resten återstår, suck när ska jag ha tid till det, kanske onsdag då jag och my ska åka till stan och fota till vår första inlämning i foto, jag var sjuk när de andra gjorde det.

Handlade iallafall mest till mig själv i stan, en jacka, ett par skor, en tischa, en kofta, ett par tofflor och mössa och vantar, en hel del alltså nu ligger jag på latsidan ett tag.

Efter handlandet åkte ja hem, sen skulle vi på bio så jag gick till den äckliga ersättningsbussen för att återigen åka mot stan. Fick åka den vidragaste bussen ever till västerhanninge ensam där de andra mötte mig när jag kom dit satt de troget och väntade vi missade dock tåget för min buss var sen så vi krånglade fram och tillbaka och det slutade med att vi stod i VH i ösregnet och blåste bort utan buss eller tåg, bulan snäll som han är hämtade och sen åt vi på Arena. Gick och handlade godis och sen hem till Marcus och spelade tv spel, tittade på American Pie och myste. Kom hem jätte sent men det var trevligt att hänga med killarna, det var länge sen som vanligt var jag dock ensam tjej men jag börjar gilla det, jag är ju van.

Idag har jag skrivit historia, städat och kollat på hockey, nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nicki Ridderskans

Kul att du tycker om min blogg, tack för kommentaren. Det värmer :) Kram

2007-12-03 @ 15:35:16
URL: http://ohmynicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0