Study

Jag är typ död idag, fullkomligt utpumpad på energi, jag vill bara dra täcket över huvudet och sova, men inte då. Ikväll ska jag faktiskt slå in julklappar, plugga matte och städa, det behövs alla tre om jag säger så. Imorgon ska jag åka till stan tror jag, jaga en himla mössa åt min syster och så köpa mig något fint och lite små pryttlar till jul, på torsdag blir det "cia" tåg som syster säger i gymnasiet och på dagis, tjingeling nu ska jag plugga naturkunskap B, skit trist!

föresten vem ringde mig med jordens konstigaste nummer idag klockan 11.30? numret går inte att hitta någonstans, det är inte ett stokcholms nummer, inte nynäs och inte mobil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://nevnarien.blogg.se/frgorsvar.html

2007-12-12 @ 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0