22/7

Söndag idag, jag är urtrött men jag tvingade mig själv ur sängen och ut i solen när klockan var tolv. Jag hade kunnat ligga kvar hela dagen men det gick inte när jag såg att solen sken utanför, jag är blek som ett lik och jag måste leva upp till mig själv, jag brukar ju vara en av dem brunaste på sommaren, måste måste måste sola mer! Tyvärr är det för varmt för att ligga på min balkong så jag måste gå in var tioende minut och svalka mig lite, inte bra för brännan. Nu är ivarje fall pappa och Josefin på Gotland men pappa kommer hem redan imorgon. I Nynäs är det orkanvarning inatt, mysigt. Känns inte allt för kul att jag som redan hatar att sova ensam ska göra det inatt i orkanen, men det löser sig. Ikväll ska jag iallafall till min bästa vän och äta, mysigt värre. Jag älskar att mysa med henne och ikväll ska jag få göra det. Men nu måste jag ut och fortsätta med solandet. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0