Failure to launch

Hej Svejs, nu sitter jag här med datorn i knäet efter en ganska så hård arbetsdag. Har hunnit varit på Ica och hyrt film och köpt pytte lite godis sen jag kom hem. Det störde mig som satan att dom bytt godismärke, jag visste att det skulle störa mig så småingom! Hyrde i vilket fall "Failure to launch" & "Date movie" har sett failure men den e bara hur söt som helst och jag älskar Sarah Jessica men date movie har jag aldrig sett, tror att den kan vara rolig. Innan jag sätter på "Date movie" så ska jag lyssna klart på min spelningslista med Charlie låtar, jag älskar Charlies musik smak! Jag älskar i stort sett alla låtar han skickar, mest för att de flesta är låtar man aldrig hört förr!

Nej nu ska jag snart sätta i gång filmen, bara en låt kvar på listan! Bloggar mer senare, Kram Tilda!


Kommentarer
Postat av: Malin

ja, visst är charlie bäst när det gäller musik? haha oo jag är inte ensam om att tycka det :D

2007-07-09 @ 18:11:46
Postat av: Tilda

Charlie är typ bäst hela han!

2007-07-09 @ 22:23:36
Postat av: Malin

haha woho äntligen nån som fattar vad jag menar!

2007-07-10 @ 04:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0