Fever

Idag är det tisdag, det betyder att jag har tre dagar kvar att jobba, det känns grymt skönt. Mycket pågrund av att jag faktiskt har 38,2 graders feber, vilket gör det aningen tyngre att jobba. Igår natt var jag ensam hemma och som de flesta av mina vänner vet så avskyr jag det, jag verkligen, verkligen hatar det. Så när det var dags att gå i säng ganska så mycket för sent (för att gå upp klockan 07.00 i morse) så gjorde en väldigt go person en "Let's go to sleep" spelningslista med musik och skickade till mig med samma musik och samma ordning på musiken som hans egen. Det var jätte bra låtar och trots min räddsla lyckades jag somna ganska fort. Jag sov verkligen bra med andra ord, och trots febern stod jag upp på benen i morse med högre feber än igår men det gick bra att jobba. Sen jag kom hem har jag bara vilat och legat framför datorn, nu ska jag vila en stund till och ladda min Ipod och om jag orkar så ska jag gå en sväng. Puss Tilda!

image142 
Den här listan med låtar ska jag hedan efter använda vare natt då jag inte kan sova, det gick lätt att sova och dessutom drömde jag en ur söt dröm, det händer ju inte jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0