Grattis Mamma!

Idag har jag stressat som tusan, min kära mor fyllde som sagt 40 år och inte 20 som jag skrivit först. Jobbade till 13.00 åkte och åt lunch med pappa och hans arbetskamrater tillbaka till jobbet för att fixa en sak jag glömt efter utflykten, kom därifrån två. Åkte i all hast upp i cenrum och köpte en present till min mamma en tröja och ett par pilgrim örhängen. Åkte sedan hem slängde om och sedan iväg till mamma där vi åt och fikade med massa folk. Mamma var jätte nöjd och vi hade trevligt. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte hem, satte på tv:n för lite svensk underhållning "Allsång på Skansen" svar ja: jag hade velat vara där. Min faster och man kom med bullar efter första låten, så ännu mer fika var vad det blev. Nu har jag hamnat här framför och snart är det dags att gå och lägga sig, jag håller ju på att ändra mitt liv & idag funkar det faktiskt bättre.

Jag tänkte på en sak som en vän sa till mig idag, det passade väldigt bra ihop med hur jag känner just nu:
Heaven is not a place that you go when you die its that moment in life when you accualy feel alive

Tur att det finns vissa människor som påminner mig om det ibland, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi, har du fått det där om himlen från min blogg?jag skrev nämligen det där för ett tag sen :).

2007-07-09 @ 17:54:31
Postat av: Tilda

Nej jag tror att a fått det från något annat men jag är inte säker, du kanske inspirerar mig Malin :D!

2007-07-09 @ 20:35:09
URL: http://tildaalinnea.blogg.se
Postat av: Malin

haha oo jag är en inspirerare ;)

2007-07-10 @ 04:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0