Juice, hälsomacka & en vanlig måndag

Ny vecka innebär ny arbetsvecka och även sista veckan. Sitter på jobbet just nu framför datorn och dricker min juice och har precis ätit upp min "Hälso macka" som pappa kallade det. Ska skriva en matlista och göra någon söt design till den för den här veckan. Till det använder jag nya Microsoft Word 2007. Jag älskar det, word har fått en ny innebörd med hjälp av det programmet. Så mycket nya saker man kan göra och så simpelt som word alltid har varit, jag älskar det. Är iallafall jätte trött idag då jag kom hem från Emma ganska sent. Var hemma 01.00 och jag stod på benen klockan 07 i morse, inte mycket sömn för någon som hade behövt det dubbla pågrund av lördagens festande. Igår hos Emma satt vi iallafall och tittade i gamla skolkataloger, nästan alla Sunnerby, en vansta och någon från gymnasiet. Guud vad söööta alla var när de var små, hittade bilder på alla möjliga som är jätte söta idag också men som jag nästan smälte för att de var så söta när de var små. När jag och Emma tittat klart kom Gaby och då satt hon och jag i sängen och bläddrade lite mer i katalogerna medan Emma satt vid datorn och samtidigt så satt vi och pratade lite om kvällen innan (som alla var överens om var rolig) & sen lite annat. Vi konstaterade även att det finns en hel del minnesluckor från lördagen som man inte kan göra annat än skratta åt.

Nu ska jag iallfall börja med min matlista så den blir klar och jag hinner ta tag i andra saker, idag är det nämnligen ganska mycket som står på mitt arbetsschema. När jag kommer hem efter 12 någon gång så tänker jag faktiskt ta en tupplur, jag känner utan tvekan att jag är värd den och att jag behöver den. Känns också som det är lite film väder så jag kanske ska fixa någon film, Charlie tipsade mig om "Blades of Glory" den verkar rolig så jag kanske ska försöka få tag i den när jag kommer hem. Back to Buisness! //Tildaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0