Låtar

Kollar fortfarande på sex and the city, jag ska se klart säsong två och det betyder att det är 4 avsnitt till för mig. Jag ska tamme tusan ta mig igenom dem, om jag så ska sova halva dagen imorgon.  Under tiden som jag tittat på sex and the city har jag skrivit ihop en lista med de låtar jag lyssnar på just nu, jag tyckte själv att det bara vara samma låtar hela tiden men när jag skrev en lista blev de tydligen en del.

Watch the sky - Something Corporate
Cavanaugh Park - Something Corporate
Konstantine - Something Corporate
Scream - Timbaland ft. Keri Hilson
You could be happy - Snow Patrol
The first cut is the deepest - Sheryl Cow
I'do anything - Simple Plan
Cheek to cheek - Sahara Hotnights
Umbrella - Rihanna ft. JZ
Promiscious Girl - Nelly Furtado
Famous last words - My Chemical Romance
Valentine's day - Linkin Park
In between - Linkin Park
Summerlove - Justin Timberlake
Love stoned - Justin Timberlake
Ache - James Carrington
Speeding Cars - Imogen Heap
Godnight and go - Imogen Heap
Heare in your arms - Hellogoodbye
Over my head - The Fray
Big girls don't cry - Fergie
Superman - Five for fighting
& min absoulta favorit;  Wherever you will go - The calling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0