Lördag

Jag ska snart till mormor för att sedan gå ner på Kroken och äta himla släkt lunch/middag som sabbade mina Grönalunds planer totalt, det suger med andra ord och det kommer jag vara bitter för hela dagen. Ikväll ska jag då vara barnvakt till min syster då mamma och Uffe ska på någon middag, alltid mysigt att vara med min syster bara att det är lite tråkigt i det stora hela en lördagkväll. Hoppas att Carro ska gå ut så Mickan iallafall kommer och gör mig sällskap i banrpassningen. Jag ser att jag egentligen skulle behöva städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag men jag tror inte att jag hinner det idag, det verkar iallafall inte så. Jaja ja måste väll börja göra mig i ordning måste ju se representabel ut, suck för det på med finkläderna. Puss och kram Tilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0