Måndag?

Jag har slutat ha koll på vad det är för dagar nu, men jag har fått som svar att det är måndag idag. Igår ivarjefall var jag hemma och stekte på balkongen sen var jag hem till Mic och åt jääääätte god mat som Niklas och Jonna gjort. Satt och lyssnade på massa roliga saker som Niklas gjort som Jonna berättade. Efter det åkte jag hem och sen direkt ner till Nicksta och badade, eller jag badade inte jag bara tittade. Sen hem till mig och spelade kort och jag spelade ut både charlie, john, albin och patrik på "Texas hold em"! Dom kunde inte riktigt ta det men jag vann faktiskt riktigt, riktigt överlägset. Imorse var jag ute och vandrade i spöregnet och det kändes som klockan var sju på morgonen så jag undrade varför det var så mycket bilar ute, Charlie fick förklara att klockan faktiskt var 11 (Sommarlovet gör att jag förlorar tidsuppfattning)

Nu var precis mamma, uffe & alva här och fikade. Jag myste lite med min syster och nu har jag planer på att snart börja städa mitt rum som tydligen är det värsta vissa sett. Jag ska bara samla kraft och ork, men den kommer väll. Innan dess Oprah! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0