Mickis

Min bästa vän jag måste bara tala om hur mycket jag tycker om henne och hur mcket jag egentligen avgudar henne. Jag brukar sakna henne när jag inte träffat henne på ett tag och jag bara måste prata med henne om allt, det finns inget jag inte kan säga till henne och om jag behöver en ärlig åsikt får jag alltid en från henne. Det är svårt att hitta människor som älskar än vad man än gör men jag har hittat en sådan person. Jag skulle göra allt för henne och jag klarar mig inte utan henne. Six  years and still counting, You are my true love in life ;D

image165

Kommentarer
Postat av: mickis

älskling! du är bäst!
men, six years? hur har du det med matten egentligen? jag får det till åtta jag =)<3

2007-07-28 @ 15:39:11
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: Tilda

Åtta år, bara bättre. Jag äslakr det hur många år det än är. <3

2007-07-29 @ 23:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0