Potter

God morgon, för er andra skulle det vara god eftermiddag men för mig som vakna för en timma sen är det morgon. Igår var det ju Potter som gällde, jag tyckte den var jätte mysig och höll inte alls med Suppes anklagelser om att den både var dålig och svår att förstå. Innan bion åt vi på Donken, jag gillar donken så jag var glad över det! Tog tolv tåget hemmåt och fick ta ersättningsbuss från Västerhanninge. Vi hoppade på fel buss (den gick inte till Ösmo) så när  vi kom till Nynäs satt jag och john och höll adde och charlie sällskap i väntan på två bussen. Satt vid fontänen och adde hällde först ut min heeeela flaska med vatten och sen började han kasta mot mig, litet vattenkrig vart det men han ska få igen rejält. Jag kontrade med att kasta mina gott och blandat godisar på dem allihoppa då charlie kastat popcorn på bion och vi kastat godisar på varandra vid tåget. Gick sen hem fem minuter innan bussen skulle komma och satte mig  perfekt dator ställning inför mitt och pekkas "msn spels maraton" men klockan tjugo över två ringer adde och säger att bussen inte kommit och jag kollar upp om det ens ska gå en buss vilket det inte ska. Så på med kläderna och ut och möta charlie och adde och sen hem till John som inte vart överlycklig över att se oss kvart i tre på natten. Hemma hos John så somnade adde och john likadant i sängen satt o skrattade åt dom! Charlie satt vid datorn och jag satt på golvet nedanför och försökte förstå det där himla spelet, men det verkar vara krångligt och svårt, men huvudsaken är väll att dom förstår det antar jag!

Kom iallafall hem klockan sex imorse och då var jag tvungen att äta för jag hade typ kramp i magen, jätte läskigt. Sen gick jag och la mig och vaknade klockan halv två. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, pappa och Jossan + kompisar är på Gröna Lund och allsång på skansen så jag har huset för mig själv i åskandet och sommarregnet. Jag tycker det är mysigt med båda delarna ibland, idag får det faktiskt gärna göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0