Sex månaders dag

Spenderade min kväll med mina älskade bästa vänner, det var ett tag sen vi var allihoppa och som jag sagt så saknar jag dem ganska så fruktansvärt mycket när vi inte ses varje dag som vi i vanliga fall gör. Ikväll den 20de var det exakt sex månader sedan vårat älskade Orsa äventyr, alltså jubileum och kvällen till ära var våran Orsa Sofie med, det betydde att hela Orsa gänget var samlat. Det här med sex månaders dagen var dock inget vi kom fören när Sofie sa det då hon kom, det var alltså som gjort för att vi skulle vara alla idag. De är våra stunder som är dem mysigaste för mig finns inget bättre, absolut inget. Jag älskar våra tjejstunder. Imorgon ska jag barnkta min syster på kvällen tillsammans med Mickan medan de andra ska till Gröna Lund och jag kan inte följa med då jag på dagen ska på släkt grej, dubbel suck! Får väll dock försöka göra det bästa av situationen och kanske hitta på något kul med Mickan när vi barnvaktat min underbara syster.

image156
Tidd, Sara, Jess, Mic, BJ, Mary & Sofy! Always, always and forever!
(Har lärt mig på en film att om man säger allt som man verkligen menar två gånger så blir det så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0