Sommarlov

Vaknade imorse klcokan sju, regnet smattrade på utanför (som vanligt) gjorde mig i ordning och bestämde mig trots regnet att gå till jobbet, det var ju mysigt för det regnade inte sååå mycket, jag behövde verkligen rensa ur huvudet så det gick an, det ända som var fel var att jag tog fel skor! Skor av tyg = dyngsura efter någon minut i regn, det fattar ju vem som helst så jag vet inte om jag tänkte över huvud taget i morse. Så när jag kom till jobbet satte jag mina skor i två krukor på pappas skrivbord och satte bordsfläkten på max. Där torkade dem i två timmar medan jag gick igenom post, mail, sorterade lite och satte in i pärmar. Sen gick jag och bara njöt av min sista dag i en timma innan vi alla åt lunch tillsammans, till och med pappa som igentligen fick semester igår kom ner och åt. Hamnviks lunch = mys pys, kommer sakna det. Nu kom jag hem för en stund sen, nu ska jag hoppa in i ducshen och sen städa mitt rum, jätte kul. Men det är verkligen behövligt och sen ska jag masa mig ner till centrum och köpa fotoramar (om jag orkar idag) Jag har nämnligen ex antal foton som ska upp på väggarna och jag måste ta tag i det, nu när jag har sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0