Sommarregn

Idag när regnet öste ner en snabbis på eftermiddagen fick jag för mig att koka tee och läsa en bok och bara ta det lungt. Därför så letade jag igenom mina lådor och hittade mycket riktigt två böcker av Denise Rudberg; o.s.a och Jenny S. Jag valde att börja med o.s.a men i den här farten lär det inte vara lång tid kvar till jag ger mig in på Jenny S. Nu är det iallafall sol ute igen, och jag funderar starkt på att hoppa ur mitt mjukis sett (som jag lovat mig själv att hoppa ur när jag slutat jobba) och dra på mig något lite somrigare och gå en sväng, bara jag och min Ipod. Det vore grymt skönt, det ska bli fint väder hela helgen och tydligen jätte varmt, för min del hade det gärna fått vara lite sämre väder i morgon för jag skulle verkligen behöva röra mig in mot stan men frågan är stan eller solbrännan som börjar försvinna? Det blir ett senare bekymmer nu ska jag byta om oavsett powerwalk eller inte. Puss Tilda

 

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Dom där böckerna är ÜBERBRA!! :D
Har du läst Matilde av samma författare? Hett tips ifall du inte har gjort det :)

2007-07-17 @ 19:03:00
Postat av: Amanda

Sen finns ju alltid Vänninan & storlek 37 också :)
JÄTTEBRA!

2007-07-17 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0